جشنواره کارگاه هنر 15 اوریل 2018

با قدردانی از کلیه هنر دوستان هنرمندان وکارورزان فرهنگی
که بدون آنها جشنواره بهاری ۲۰۱۸ امکان پذیر نبود

  • با تشکر ویژه از هنرمندان مهمان خانم ماندانا خضرایی و آقای مهدی اسدی که با هنرنمایی خود زینت بخش محفل ما شدند.

  • با سپاس فراوان از کارورزان همیشه حاضر در پشت صحنه حسام یوسفی و هومن حیدربیگی و دستیاران تدارکات و همچنین حاضر درصحنه: رضا سعیدی  فیروزه فیروزآبادی  شیرین زهدی  محمد پروا  نیما تقوی  مهوش وطنخواهی و منصور توکلی ….

 

  • درمتن صحنه باید از کارگردان فنی و هنری موسیقی علی بلوریان سپاسگزار باشیم که همواره با فروتنی مسیولیت مهم اجرای موسیقی در صحنه را عهده دار بوده است.

 

  • دایره هنرمندان و کارورزان کارگاه هنر فقط به کارگاه موسیقی و تصنیف خوانی محدود نمیشود برای مثال علی بلوریان  بهمن ظهیری و بهمن امین که  در کنسرت های کارگاه هنر زینت بخش برنامه های فرهنگی جامعه ایرانی در مناطق متروپولیتن واشنگتن بزرگ بوده اند.

  • ما در نظر داشته و داریم که در جشنواره ها  نسل جوان را در برنامه ها  داشته باشیم. در این جشنواره رها و نوا شباهنگ که هردو فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشگاه مریلند هستندسعی کردند  ما را با زبان رقص اشنا کنند. البته با نوجه به زمان بسیار گوتاه آنها  توانستند حضار را از صندلی ها به صحنه بکشانند وبدن ها  و اذهان را به تحرک وادارند.سپاس و قدردانی از همکاری شان.

  • سپاس ویژه از تیم عکاسی و ویدیو خانم ها نازنین و هستی زری و داوود تشید عزیز برای عکس های زیبا که بطور جداگانه در وبسایت منتشر خواهند شد. و ویدیوی برنامه ها توسط همیشه در صحنه دکتر رضا سعیدی.

تیم عکاسی و ویدیو خانم ها نازنین و هستی زری

عکاسی آقای داوود تشید

ضبط ویدیویی آقای رضا سعیدی 
  • در اینجا فرصت معرفی همه هنرمدان و حامیان فرهنگ و هنر ایران نیست ولی ما به تدریج با حضور فعال این عزیزان در برنامه های آینده شاهد رشد و باروری هر چه بیشتر درخت تنومند فرهنگ ایران در این منطقه خواهیم بود.
  • بدینوسیله ازحضورشما عزیزان  شرکت کننده در جشنواره بهاری کارگاه هنر صمیمانه تشكر ميكنيم. اگر چه ما خود میدانیم که معایب و اشکالات  قابل توجهی درهمه موارد بخصوص کیفیت صوتی و اجرایی برنامه ها وجود داشت و ما هنوز منتظر نظر سنجی های شما هستیم  ولی با وجود همه اشکالات  به نظر اكثر مجريان و دوستان شركت كننده این یک قدم مثبت ویک سکوی موفقیت برای جشنواره هایی بعدی خواهد بود.

نظر شما چیست؟

نظرانتقادی تك تك شما در بيان نكات قوت و ضعف برنامه ها مفید خواهدبود. از هرطریق ممکن به ویژه با نوشتن در وبسایت ما ( صفحه مخصوص « نظر شما » در فهرست فوقانی وبسایت با ورود کلمه رمز  kargahehonar2018 که مخصوص اعضا و هواداران کارگاه هنراست ) نظرات مثبت و یا انتقادی خودتان را مطرح کنید. دوستان عزیز علاوه بر نقد و نظر به زبان فارسی یک پاراگراف هم به انگلیسی برای صفحه جداگانه Testimonial نیازمندیم که بیشتر در حمایت از اهداف فرهنگی و اجتماعی کارگاه هنراست.
لطفا  از هرطریق ممکن به ویژه با نوشتن در وبسایت ما ( صفحه مخصوص « نظر شما » در فهرست وبسایت  و با ورود کلمه رمز  kargahehonar2018 که مخصوص اعضا و هواداران کارگاه هنراست ) نظرات مثبت و یا انتقادی خودتان را مطرح کنید. دوستان عزیز علاوه بر نقد و نظر به زبان فارسی یک پاراگراف هم به انگلیسی جداگانه که برای صفحه Testimonial و در حمایت از اهداف فرهنگی و اجتماعی کارگاه هنر نیازمندیم مرقوم بفرمایید.

در حاشیه نمایشگاه کوچکی از اثار نقاشی ابرنگ داراب شباهنگ

در حاشیه جشنواره نمایشگاه کوچکی از اثار نقاشی ابرنگ با جوهر گردو کار داراب شباهنگ که در سال ۱۳۶۴ و در حمایت ازهنرمندان و نویسندگان معاصر و برجسته ایرانی  در آتلیه شباهنگ برای انتشار تقویم۱۳۶۴کار  شده بود با همکاری علی دهباشی چاپ و پخش شد. بخشی از چهره ها در این تقویم مانند فروغ فرخزاد  شاملو و چهره های غیر ایرانی مانند برشت … توسط ارشاد اجازه انتشار پیدا نکردند.

در اینجا فقط بحشی از ان مجموعه را مشاهده میکنید. در فرصت دیگری مجموعه کاملتری را به نمایش خواهم گداشت. بنا به در خواست تعدادی از علاقمندان در صورت سفارش و بصودت Limited Print میتوانید چاپ مرغوب و قاب شده و با امضای مولف را برای خرید سفارش دهید.

 

 

 

Comments

جشنواره کارگاه هنر 15 اوریل 2018 — 6 Comments

  1. MetroClick specializes in building completely interactive products like Photo Booth for rental or sale, Touch Screen Kiosks, Large Touch Screen Displays , Monitors, Digital Signages and experiences. With our own hardware production facility and in-house software development teams, we are able to achieve the highest level of customization and versatility for Photo Booths, Touch Screen Kiosks, Touch Screen Monitors and Digital Signage. Visit MetroClick at http://www.metroclick.com/ or , 121 Varick St, New York, NY 10013, +1 646-843-0888

  2. Faytech North America is a touch screen Manufacturer of both monitors and pcs. They specialize in the design, development, manufacturing and marketing of Capacitive touch screen, Resistive touch screen, Industrial touch screen, IP65 touch screen, touchscreen monitors and integrated touchscreen PCs. Contact them at http://www.faytech.us, 121 Varick Street, New York, NY 10013, +1 646 205 3214

  3. I simply want to tell you that I am all new to weblog and truly liked this web-site. Most likely I’m planning to bookmark your blog . You certainly have fantastic writings. Thank you for sharing with us your web site.