مبانی هنرتجسمی

مقدمه:

دعوت به شروع دوباره کارگاه نگارگری

سلام و درود بر دوستان و علاقمندان هنر های تجسمی،  از جمله طراحی ، نقاشی ، مجسمه ، عکاسی و خوشنویسی و…..

قبل از شیوع ویروس کرونا،  کارگاه هنر تعدادی کارگاه تجسمی از جمله نگارگری و عکاسی را شروع کرده و تعدادی از علاقمندان نیز  به این کارگاه ها جلب شدند ولی با شیوع  و حمله ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های هنری و فرهنگی نیز در کنار سایر فعالیت ها موقتا متوقف شدند. 

با وجود همه دشواری‌های حاصل از شرایط حاد جهانی کرونا ، فاز جدیدی از فعالیت در فضای مجازی آغاز شد و کارگاه هنر بزودی خود را با شرایط جدید سازگار کرده و حد اقل در زمینه موسیقی و شعر به فعالیت های خود ادامه داد. 

با شروع فصل پاییز و جوشش رنگ‌ها و طبیعت میخواهیم به ادامه فعالیت هنر های تجسمی نیز بپردازیم.

هدف اصلی کارگاه هنر،  حفظ و اعتلا و اشاعه فرهنگ ایرانیان ازطریق هنر است. آموزش و پرورش هنری ( زبان و زیبایی شناسی هنرها)  پایه و اصول اولیه ماست. همانگونه که برنامه های آموزشی ما در زمینه موسیقی و شعر بر مبنای شناخت و آموزش علمی و عملی زبان و زیبایی شناسی موسیقی و شعر بوده است در مورد هنرهای تجسمی نیز  ابتدا به آشنایی با زبان تجسمی نو خواهیم پرداخت. از آنجایی که یادگیری هر زبان فقط به دانش آن زبان محدود نمی‌شود کاربرد زبان هنر ها همواره با عمل مستقیم تولید هنری سر و کار دارد.

منظور ما هم از کارگاه ، پیشبرد دوجانبه نظری و عملی آموزش هنرها در کنار هم است.

آشنایی با الفبای زبان هنرهای تجسمی ( نقاشی، طراحی و ….) موضوع اولین جلسه ما در روز شنبه دهم اکتبر ساعت ۳ الی ۴ بعد از ظهر خواهد بود.

لطفا در صورت تمایل به پیوستن به این کارگاه هر چه سریعتر اطلاع دهید.

جزییات برنامه بتدریج در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کارگاه های ما بطور گروهی و با شرکت افراد بی تجربه و با تجربه و حتی حرفه ای در کنار هم اداره می‌شود. این کارگاه ها برای رشد همگانی جامعه هنری ایرانی طراحی شده و اعضای آن از یکدیگر میآموزند. با ما باشید.

شرکت در این کارگاه برای همگان رایگان است.

PLEASE RSVP ASAP

لطفا به دوستان علاقمند به هنرهای تجسمی اطلاع دهید، این صرفا یک کلاس آموزشی نیست بلکه ایجاد یک جمعیت هنری در زمینه هنرهای تصویری و نگارگری در معنای وسیع آن است.

Comments are closed.